خرید ملک

خرید ملک - خرید خانه - خرید آپارتمان

خرید ملک

خرید ملک - خرید خانه - خرید آپارتمان

خرید ملک, خرید خانه, خرید آپارتمان در ترکیه ، استانبول ، ازمیر

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محله امینونو استانبول از محله های خیلی قدیمی این شهر به حساب می آید و افرادی که با استانبول سفر میکنند معمولا این منطقه را در کنار منطقه تکسیم و منزقه فاتخ در برنامه بازدید خود قرار میدهند. در حقیقت وقتی به این محله وارد میشوید مشاهده میکنید که معماری مدرن و تاریخی در محله ی امینونو استانبول ادقام شده است و ترکیب زیبایی را ساخته. جهت مشاهده ادامه مطلب با هورامان گشت همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

در این بخش قصد داریم به معرفی منطقه امینونو در استانبول و  بازار امینونو استانبول بپردازیم. محله امینونو یکی از محله های بسیار قدیمی در شهر استانبول به شمار می رود که بسیاری از گردشگران تور استانبول بعد از بازدید از میدان تقسیم و محله فاتح سری به این محله می زنند. محله امینونو یکی از چندین محله ای تاریخی استانبول است که معماری آن تلفیقی از مدرنیته امروزی به سبک استانبولی و حفظ علائم تاریخی و قدیمی این منطقه در کنار یکدیگر است که این تلفیق ترکیبی بسیار جذاب و قابل توجه را به وجود آورده است.

با هورامان گشت تا انتهای مقاله منطقه امینونو در استانبول – بازار امینونو استانبول همراه باشید تا با این محله تاریخی بهتر آشنا شوید.

توضیحات کاملی در مورد منطقه امینونو

کار هایی که می توان در منطقه امینونو انجام داد

  • ۰
  • ۰

در این بخش قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با زندگی در ازمیر ترکیه مورد بررسی قرار دهیم. با هورامان گشت در ادامه این مطلب همراه باشید. ازمیر سومین شهر در ترکیه از لحاظ وسعت می باشد که در ساحل دریای زیبای اژه قرار دارد. ازمیر شهری زیبا و ساحلی، همراه با چشم اندازهای باشکوهی از دریای اژه می باشد. جمعیت این شهر با توجه به سرشماری که در سال 2017 صورت گرفته بالغ بر ۴ میلیون ۲۲۴ نفر بوده است.